perjantai 13. heinäkuuta 2012

höh.

Alan selkeesti laiskistuu. En oo kuuteen päivään kirjottanu tänne mitään. :D Ku ei oo mitään uutta sanottavaa asiasta. Kaikki on edelleen ihan yhtä...tapahtumatonta. Mikään ei muutu.

Äsken kuitenkin tapahtui jotain joka hämmens mua. Ja pahasti. Täytyy ekana kertoo taustaa vähän:
Kun me muutettiin yhteen sillon vuonna 2009, meillä ei aluks ollut mitään lemmikkiä. Se oli mulle kuitenkin tosi omituinen tilanne, koska olin tottunu, että kotona oottaa aina koira (<3), joten puhuin sitten miehen ympäri. Etin sitten netistä pitkään koiraa ja lopulta otettiin yhteyttä naiseen, joka oli tarjoomassa 3-vuotiasta tyttökoiraa. Hän ei voinut enää pitää sitä, koska se ei tullut toimeen perheen toisen koiran kanssa(joku tappelu niitten välillä ilmeisesti). Me sitten saatiin se ja oltiin ihan alusta asti rakastuneita siihen koiraan! Se oli niin hyvin koulutettu ja hassuki :)

Aluksi se nainen välillä aina kyseli kuulumisia(ymmärrettävää), mutta sitten ne kuulumisten kysely väheni aika nopeesti ja oletan, että se oli sille liian vaikeeta tms.

Mä luulin poistaneeni kaikki sen yhteystiedot, mutta äsken löysinki sen sähköpostiosotteen mun sähköpostista. Olin tallentanu sen sinne, mutten muistanu sitä ollenkaa. Tuli jotenki sellanen olo et... iiks.

Tekis mieli laittaa sille viestiä, että elossa ollaan vieläki. Mut en tiiä uskallanko. Kehtaanko? Pitäiskö?

2 kommenttia:

  1. Joo laita ehdottomasti, kiva sille on varmaaan tietää miten koira voi :) onhan se kuitenkin entinen perheenjäsen, ja niihin kun kiintyy niin helposti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä mitä kirjottais sille. siks en oo vielä laittanu. ku en haluis pahottaa sen mieltä muistuttamalla... mitä sun mielestä kannattais laittaa? mitä uskaltais laittaa?

      Poista