tiistai 12. helmikuuta 2013

Joidenki ihmisten pitäis kyllä kasvaa aikuiseks.

Jotkut tekee päätöksiä, joille on ihan liian aikasta.

En nyt sano, että itte olisin täysin aikuinen, mutta mä tiedostan sen.
Tiedostan, että mun kasvamiseni on vielä kesken.
Tiedostan, että mun mieleni avartuminen on vaiheessa.
Tiedostan mun naiiviuteni maailmaa kohtaan. Osittain kuvittelen maailman olevan vielä hyvä ja oikeudenmukainen. Mutta samalla tajuan sen myös olevan harhaa.

Mutta kaikesta keskenkasvuisuudestani huolimatta, joillekin tekisi vaan mieli sanoa:"Kasva aikuiseks, äläkä vaan pilaa elämääs."

3 kommenttia:

  1. Olen tässä nyt lueskellut blogiasi ja haluaisin ihan mielenkiinnosta kysyä että miksi sinulla on niin hirveä hinku jo nyt lapsi hankkia? Ymmärrän että kysymys on hieman tökerö mutta olet kuintekin nuori vielä ja ilmeisesti koulukin käymättä? Koulut loppuun ja nautitte yhteisestä avioelämästä miehesi kanssa ja sitten lapsia :) anteeksi jos kommenttini ja kysymykseni kuulostaa loukkaavalta, se ei ole tarkoitus. Ihmettelen vain kun nuorempana ja nuorempana halutaan lapsia hankkia. Pohdiskelen myös että onko itsessäni kenties jotain vikaa kun olen "jo" 23 vuotias ja lapsia ehdottomasti haluan ja vauvakuumeilen mutta silti joku päässä vaan sanoo että ei vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mutta ei se vauvakuume kysy ikää.

      Ja kyllä mä tiedostan noi että koulu pitäis käydä yms. Mutta entäs kun mun lopullinen tavoite on päästä lääkäriks. Siihen menee vähintään viistoista vuotta. Sitten voi olla jo liian myöhästä ajatella lapsien saamista.

      Poista
    2. Totta tuokin. Ei ole helppoja asioita nämä ja liikaa pohtimalla tulee vielä vaikeempia :/

      Poista