lauantai 15. syyskuuta 2012

Arkea.

En oo käyny koskaan oikeen kunnollisilla treffeillä. Tai siis ollaanhan me käyty paikoissa ja silleen, mut siis ei olla käyty missään romanttisessa paikassa syömässä. Se olis ihanaa! Mies vaan ei ymmärrä tätä mun halua käydä jossain romanttisessa paikassa, jossa se vaan pussailis mun kanssa. Ja huomiois mua ja antais vaikka kukkia ja jonku pienen lahjan. Ja mä vaan yllättyisin kokoajan siitä, miten ilta seuraavaks etenis...

Mut sen mielestä paras päivä on sellanen päivä, jonka se voi viettää kalsareissa ja t-paidassa koneella istuen :D <3 Ja ainoo liike mitä se tekee on se marssi jääkaapille, minkä aikana se pierasee nostamalla jalkaansa.

Ja kaikkein mieluiten se käy mun kanssa Kotipizzassa.
Se ottaa kebabkotzonen kuitupohjalla ja chilikastikkeella.
Ja mä otan mexi-kana kotzonen kuitupohjalla ja valkosipulimajoneesikastikkeella.
Mukaan.
Ei kiitos muuta.
Kuinka kauan menee?
Okei, me käydään sillä välin tossa viereisessä kaupassa.

Ja sitten syödään kotona, olkkarin pöydän ääressä ja katotaan telkkarista jotain tai laitetaan joku tylsä (=sen mielestä hyvä) leffa pyörimään, joka mun on pakko kattoo, etten pahottais sen mieltä. En haluu pahottaa sen mieltä, vaikken tykkääkkään sen valitsemista leffoista. Katon ne, koska sillon saan olla sen lähellä :)

Ihana romanttinen mies mulla, eikö?! Olishan se varmaan ihanaa, jos se olis romanttisempi. Tai jos se osais olla romanttisempi, mutta täytyy ajatella niin, että sitten niitä romanttisuuden puuskia ei osais arvostaa enää.

Niinku sitä, ku täytin 18, mies oli tehny mulle aamiaisleivän valmiiks kaappiin ja kirjottanu siihen viereen "Hyvää syntymäpäivää täysi-ikäiselle! <3". Olihan se leipä erilainen, ku tykkään syödä, mutta se oli niin söötti! Se lappu on vieläki mulla tallella.

Tai sitä, ku seuraavana vuonna se osti mulle synttäripäivänä kakun! Olihan se pakastekakku ja syötiin se puolsulaneena, mut se oli niin söötti!

Tai sitä ku tuun välillä tosi väsyneenä kotiin ja huomaan, että se on imuroinu! Onhan se jättäny imurin pesemättä, mut onhan se niin sööttiä!

Tai se ku se täyttää astianpesukoneen. Eihän se sitä päälle osaa laittaa ja joudunhan mä sen täyttää melkee kokonaan uudelleen, ku ei ne tulis puhtaaks, mut on se silti sööttiä!

Tai sitten sillon ku on ittellä huono olo ja itkettää, se tulee ja halaa niin pitkään ku taas naurattaa<3

Tai se, ku se välillä tulee pussaamaan mua. Ihan yllättäen. Se on parasta maailmassa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti