sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Että sellanen oli se eilinen päivä.

Tää on hölmöä, mutta mulla on syyllinen olo siitä mitä vastastin miehelle.

Sanoin, että päätös on hänen. Mun olis pitäny kyl vastata, että meijän pitäis oottaa ainakin siihen asti, että se valmistuu ja saa alansa töitä. Se olis ollu viisaampi vastaus.

Toi tilanne oli muutenki niin absurdi. Oltiin just rupeemassa diipadaapailemaan ja se kaiveli niitä kortsuja yöpöydän laatikosta.

Eka ajatus oli: "Ööh...onkohan toi nyt tosissaan?"
Toka oli se, että: "Mun kyllä pitäis varmaan kieltäytyä."
Ja kolmas-se kaikkein idioottimaisin näistä- oli: "Jes, mulla on jotain oikeeta kirjotettavaa blogiin!"

4 kommenttia:

  1. Jos tuntuu siltä, että pitää odottaa niin sitten odottelette vielä :) ainakin lupa mieheltä vauvan tuloon on. Kyllä te itse tiedätte milloin on oikea aika <3

    VastaaPoista
  2. Tulikohan mun kommentti tänne? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh no kyl se mun säkäriin tuli:
      "Jos tuntuu siltä, että pitää odottaa niin sitten odottelette vielä :) ainakin lupa mieheltä vauvan tuloon on. Kyllä te itse tiedätte milloin on oikea aika <3"

      en kyllä oo vielä varma että oliko toi se lupa jota mä nyt oon oottanu vai oliks se vaan joku sen hetkellinen mielihäiriö.:D saa nähä...

      Poista
    2. No miksei se tänne tullu :D mut siis joo. Niin ota noista nyt selvää ;)

      Poista